Myslördag.

Sitter hemma hos Elin i Västertorp nu och det vankas lördagsmys tillsammans med henne, hennes lillebrur, Niklas och Milla-pilla. Vi ska få avnjuta Elins currygryta och sedan har jag varit och inhandlat en fet godispåse som vi ska ha till melodifestivalen.
Imorgon är det som sagt fika för far och morföräldrar, jag skulle egentligen ha hjälpt pappa att baka bullar, men det är så svårt när man väl är ledig, man vill fördela tiden jämt och försöka umgås med alla som man inte hinner vara med när man jobbar.
Ikväll tar jag garanterat en taxi hem, för mig är det en helt nödvändig investering om jag slipper gå ut i den här sibiriska kylan.
Jag är verkligen inte född på rätt kontinent.
Slänger in en bild på mitt söta tryne, sitter i telefonkö till vårdguiden
för att fråga om mina en miljard utslag jag har fått på foten kan vara.
Avrundar nu så ni inte intresseklubben sprängs av överbelastning.
Hoppas ni har det lika mysigt som jag i kylan.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback