Drömmar och missbildade händer

Min hand har löpt amok.

Imorse svullnade den upp till nästan dubbel storlek, fingertopparna är alldeles svullna och det har bildats en massa knölar så min hand ser ut som den tillhör Quasimodo.
Men jag ringde sjukvårdsupplysningen och sjuksköterskan trodde det rörde sig om en infektion.

Dock har jag inte tid med något läkarbesök idag eftersom jag ska till ridskolan ikväll, så det får bli en annan dag - om det inte självläker.

Gårdagen var supermysig, jag och Rebecka slutade kvällen på en liten närliggande mysbar och drack varsitt glas vin och pratade. Hon är världsbäst min syster. Så klok och fin.

Dagens say w00t?
Om du på grund av ett helt oacceptabelt beteende blir ignorerad av någon - inte fan går du till dennes kompisar för att prata med dem. GE UPP, LÅT MIG VARA! (caps lock är för en gångs skull helt berättigat i det här fallet)

Dagens mensnällalilladu:
Min hjärna. Idag drömde jag om samma person. Igen. Hela. Jävla. Natten.
Jag vaknade inte utvilad utan helt emotinally drained. Drömmarna var dessutom så verkliga. Jag orkar verkligen inte.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback