Beslutsångest.

Nu står jag inför ett vägskäl och jag kan trots intensiv tankeverksamhet inte komma fram till något alternativ som verkar bäst.
Pros and consen står ungefär lika och detta driver mig till vansinne.

Jag är ledig idag och på morgonen kom Elin. Jag låg och sov och batteriet hade trillat ur telefonen, på hemtelefonen ringde det oavbrutet och jag tänkte "vad är det för psycho som telefonterrar oss?!", men det var alltså bara lilla Elin som ville in.
Vi gjorde det som vi gör bäst, sörplar kaffe och pratar skit. Vi gick även igenom de enorma lass av osorterade foton som finns här hemma, scannade in och la upp på facebook.

Den här bilden på mig som bebis är ju skön. LEAVE BRITNEY ALONE!


Min outfit vid fjorton års ålder, het eller? Men fyfan vilka smala
armar jag hade!


Förövrigt försöker jag bara få en grip om situationen just nu, känner mig ärligt talat helt lost. Jag måste komma på någon taktik för att övervinna min nervositet. Den kan inga körlektioner i världen bota. Kan man anlita en mental coach eller? För det skulle behövas.

Och min lilla bokning går det sådär med. Jag väntar på svar från kollega nr 2 för att den ska kunna genomföras.
Usch, jag hatar inte ha kontroll över saker eller veta hur det blir. Men så är ju hela livet så det är väl bara att vänja sig I guess.

Förövrigt har min hand, som jag pratat om tidigare nu blivit ännu värre. Ännu fler utslag och mitt lillfinger är i badbollssizen nu.
De gjorde tester för psoriasis och reumatism men det är det alltså inte. Vad fan kan det då vara?
Jag har verkligen ingen lust att spendera min lediga dag på vårdcentralen men jag antar att jag inte har något större val.

Val verkar vara dagens signum. Jag är stuck och kan inte bestämma mig för hur jag ska gå vidare nu. Fan.


Loka likes Kitkat

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback