Kiss/hiss

Jag har blivit så oerhört inspirerad av andra bloggar samt dayviews att jag nu lagt till ytterligare en kategori där jag kissar och hissar.

Eftersom folk antagligen bryr sig otroligt mycket om mina personliga åsikter tänkte jag därför spränga era intresseklubbar av överbelastning, no need to thank me!

  • Bilister som inte saktar ner inför övergångsställen. Ni kan inte hålla en jämn hastighet och bli irriterade om jag backar tillbaka när jag är påväg över, hur fan ska jag kunna veta att ni ens sett mig?
  • Gångtrafikanter som struttar ut i gatan på 50 vägar utan övergångsställe, se er för sil tö plait, bromssträckan i 50km/h är ett par meter.
  • Vädret. ääehmen kom igen nu. Vi vill ha vår fo helvede. Det här är inte okej.

  • Min första åktur, gick jättebra, jag lever.
  • Södermalms bilskola, allvarligt talat peeps, funderar ni på körkort är det the place to go. Snälla och pedagogiska lärare som inte bara förklarar att utan även varför. Lite dyra lektioner men väl värt varenda öre.
  • Min bror som skulle illustrera katten genom att kasta sig i min säng när jag låg och sov och försöka bita mig i tån. Tack vare honom vaknade jag, om än försent och pissed off men ändå.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback