Besiktning och kaffespill.

Imorse vaknade jag vid 10 i 7, nu på våren vaknar jag ofrivillig runt 7 på morgonen varje dag. Det är ganska härligt att vakna innan klockan ändå.

Jag åt frulle med pappa sedan tutade jag direkt över till min mamma som är så snäll att hon ska besiktiga bilen åt mig, jag kan inte för att jag jobbar, där stannade jag och tog en kaffe med mamma och bror, innan min snälla broder skjutsade mig till jobbet, men innan han gjorde det stötte han till min arm så jag spillde kaffe över mina vita brallor, den tackar vi för.
Sekunden innan hade mamma sagt "Åh vad försommar fin du är, du passar verkligen i ljusa färger"

Jag tror inte Bettan går igenom besiktningen, det är lite småfix men inget allvarligt.

Jag har fortfarande inte hunnit köpa ny sätesklädsel eller för den delen hunnit städa ur bilen, det är massvis med saker jag skulle vilja göra, åka till IKEA och Rusta också, men jag funderar på att hålla lite på lönen och vänta till innan-lönings-hetsen lägger sig lite.

Det var allt för mig, take care now, bye bye then.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback