Men for FUCK sake!

Jag är för gammal för lekar. Alla lekar utom bollkull i fagrasjö och burken på fyllan.

Kom 35 år för sent, gör det, men då kan man fan inte förvänta sig att jag har satt mitt liv för att invänta det momentet.
Då är jag long gone och har absolut inget intresse av att börja gräva upp gammal skit.
För skit är det.

Jag är inte intresserad av mystik och katt-och råttalekar, det är för mig lika underhållande som att äta mina egna tånaglar. Antingen kör man eller gör man det inte.
Inget alternativ är bättre än det andra, man gör det som känns bra, såklart, men då får man stå för sitt beslut och inte komma och whinea 78 år senare då man inser sitt misstag.

Sticker jag så gör jag inte för att jag försöker spela svårfångad, då är mitt budskap ganska klart.
Fuck the fuck off.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback