Duktighetspoängen flödar.

Pust, nu är jag klar med allt. Med allt menar jag verkligen allt.
 
Eftersom jag var ledig idag passade jag på att tvätta, städa, byta lakan och det sista jag gjorde för dagen var att ta bilen en sväng till Farsta för att handla lite förnödenheter.
Däribland detta smyckesträd (hej gammal kärring). Jag räknar det som en förnödenhet därför att jag slänger ner mina smycken i korgar så får jag stå där och rota bland ihoptrasslade armband och annat för att hitta det jag vill ha.
Detta blev både snyggt och praktiskt.
 
 
Nu tänkte jag glida ner i ett bad och ta tag i min kropp också. Snart är det dessutom löning och dags att köpa alla mina julklappar, det ser jag fram emot.
 
Jag och mamma brukar ha en glögg-afton några dagar innan jul då vi dricker glögg, äter skinkmackor och komposerar rim till våra julklappar, så himla mysigt. Sådana saker ser jag fram emot, ännu mer den här julen när jag slipper all stress.
 
Min nyårsklänning har anlänt också, tänkte hämta ut den denna veckan, nu håller vi bara tummarna för att den sitter som en smäck.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback