Hemskheter och bildbomb.

Det har hänt så hemska saker på sistone. Saker som jag naturligtvis aldrig kommer kunna skriva på bloggen, även om jag hade velat.
Jag vill bara skriva av mig allt, skriva om allt det jobbiga som händer runtomkring mig och den maktlösheten jag känner.
Det känns som jag måste vara stark nu för annars går allt annat runtomkring mig under, samtidigt tampas jag med mitt eget.
Jag tänkte skriva en kryptiskt, ledsam status på facebook, men vad tjänar det egentligen till? Jag kommer ändå aldrig kunna förklara vad det är jag menar om någon frågar. Möjligtvis de närmsta, knappt ens de.
 
Igår var jag hos J och firade K som fyllde hela 22 år! Det gjorde vi med en riktigt macho prinsesstårta med rosa marsipan (god var den dock) och K blev jätteglad när vi kom med tårtan och sjöng för honom.
 
 
Idag har jag trots allt det jobbiga uträttat det som skulle bli gjort inför Halloween. Jag hann till Farsta precis innan fredagsrushen började och joggade mellan affärerna för jag hade ingen vidare lust att trängas där en längre tid.
Därefter hämtade jag ut min maskeraddräkt från Party Kungen och den kommer bli såååå bra! Jag lovar att lägga upp bilder efter lördagen. 
 
 
 
Photobomb av Missan
 
 
 
 
 
Efter det mötte jag upp far min, vi åkte och tog en pizza på en pizzeria i Sandsborg, nu minns jag dessvärre inte vad den hette men det finns typ bara en längs Nynäsvägen, om ni inte har varit där redan bör ni gå dit, fantastiska pizzor men som ni ser nedan - en aning stora.
 
 
Därefter tog vi en tur till Skogskyrkogården där jag la blommor och ljus vid minneslunden till alla bortgångna som jag ville hedra.
Den enda jag inte hann med var Ville (min kanin), men jag har ett gravljus sparat till honom som jag ska sätta vid hans grav.
 
 
 
Mer djup och substans får ni dessvärre inte i dagens inlägg. Jag måste hitta någonstans att göra av mina känslor, för tillfället har jag beslutat att lägga allt jobbigt åt sidan åtminstone på lördag, det andra tar jag paus ifrån en stund, jag måste det annars kommer jag aldrig orka.
 
Ta hand om er. Verkligen.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback