Lilla julafton.

Idag lagade jag mat för första gången på evigheter, jag kände ett sådant enormt sug efter köttfärssås och den blev riktigt bra.
Det känns en aning bisarrt att vara stolt över något så banalt att laga en middagsrätt när man är 22 år, men jag är ändå stolt över min lyckade köttfärssås.
 
Jag var också och hämtade ut mina paket. Uggsen satt jättebra och var riktigt mysiga, de kommer nog bli slitna i vinter och de ser riktigt bra ut för att vara fejk. 
Jag har inte kommit igång och börja läsa någon utav böckerna än, men det tänkte jag göra när jag kryper ner i sängen om ett tag.
 
 
Förövrigt blir jag gödd som en gris innan slakt av min far. Det lilla aset köper hem jättegod godis, nu ställde han precis fram en skål med twix-choklader.
Well, man kan ju behöva lite späck nu till vintern i alla fall. Om nom nom.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback