Men vad fan?!

Skrev världens ett jättefint och långt inlägg som försvann när det publicerades. Vi får se om jag orkar skriva om det, det var in the moment så att säga.
 
I ren protest tänker jag skriva rent ytliga och triviala saker som:
- Mitt paket från partykungen har kommit, ska bli jättespännande att se hur kläderna sitter, vad jag ska klä ut mig till får ni se efter lördag.
- Jag har internetshoppat ett par fake-uggs, jag har absolut ingen känsla för kvalitét what so ever, jag tycker typ att fejk duger minst lika bra som äkta och bryr mig inte nämnvärt när mina kläder faller sönder efter en månad, kvantitet för kvalitét.
- På lördag ska jag gå på min första Halloweenfest på 7 år, kan ni tänka er?!
 
Den här fina lappen fick jag förövrigt på min bil igår, jag brukar nämligen sno de andra företagens parkeringsplatser. Eftersom det bara är mitt jobb där man inte jobbar kontorstider tänker jag att om en plats är ledig när jag kommer vid 11-snåret är det ändå ingen som ska stå där. Jag hade dock fel.
 
Hoppas ni får en fantastisk torsdag!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback