And so I fell.

Jag hade inte rökt på 4 dagar utan hållt ut och snusat istället för att min hosta ska bli bra.
 
I morse kunde jag inte hålla mig, jag var bara så jävla arg på allt, framförallt min förkylning. Instabila nerver är inte bra om man vill undvika rökning.
 
Den ciggen straffade sig ganska kvickt, mina lungor protesterade om man säger så.
Väl på jobbet fick jag huvudvärk och rösten bara gav vika, jag låter som en kraxande kråka.
 
Idag ska jag hur som haver försöka lägga bitterheten åt sidan, dels tänkte jag unna mig en riktigt god lunch, kanske sushi eller någon annan thairätt och efter jobbet ska jag sleepover hos Anna.
 
Hur jävla länge håller en förkylning i sig egentligen? Jag börjar bli ganska frustrerad nu känner jag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback