Bildbomb (ny kamera)

Gårdagens LOL
Jag till min bror: "Kolla John, min nya mössa, det är en boyfriend beenie!"
Bror: "Heter den så för att den är så ful att man måste redan ha en pojkvän för att kunna ha den på sig?"
 
Idag är en bättre dag. Det visste jag ju att det skulle bli.
Jag har kommit fram till att mitt tvångsmässiga överanalyserande kan bero på min avsaknad av en hobby, så idag ska jag besöka gymmet som jag eventuellt ska signa upp mig på.
 
Jag har velat fram och tillbaka, det finns en uppsjö av gym och just nu står valet emellan ett gym som är extremt nära och ett där det finns möjlighet till vägledning. Har man inte tränat på typ 3 år kan det behövas tänker jag.
 
Idag har jag dock ägnat första halvan av dagen på att städa och plocka.
Här kommer en bildbomb med nya kameran på mina inköp. 
Nedan är första bilden jag tog på my evil cat, ganska så klockren.
 
 
Blus från Lindex
 
Mysiga muddvantar från Divided.
 
Jeans från Gina
 
Tröja från BikBok
 
Tröja från Kappahl (de har faktiskt inte bara kärringkläder där)
 
Mysig poncho från Åhléns
 
Nya nagellack och kristna örhängen
 
Avslutningsvis en varsin nyckelring till mig och Anna, jag tog en kanin och hon ett lejon eftersom jag är lejon

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback