Broderns födelsedag.

Idag blev min älskade storebror hela 27 år. Tiden går så sjukt fort. 
"Hur mycket fyller han?" frågade pappa för ett par dagar sedan. Jag satt och räknade ett tag.
"27"
"27? Näej... Han fyller väl 25 eller 26?". När jag tänker på hur gamla mina syskon är tänker jag fortfarande att de alla är runt 22, fastän det är jag som är det nu. Det känns som igår han var tonåring och jag hittade på ursäkter för att gå in på hans rum när han hade kompisar där för att jag var nyfiken på vad de gjorde.
 
Han bjöd på jättegoda räkmackor och en fransk tårta från Toscana som han själv sa innan min syster påpekade att Toscana ligger i Italien.
Hur som haver, underbart att träffa släkten och tänka på något annat ett tag.
 
Ett stycke ego-bild
 
Mästerverken!
 
Syskonkärlek
 
 
Imorgon ska jag försöka ta mig upp redan klockan 6 för att powerwalka, hör och häpna. Inte för att jag är överdrivet hurtfrisk utan mer för att jag vill ha skiten gjort så jag slipper tänka på det senare under dagen.
Wish me luck!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback