Höstlistan snart komplett.

  • En mysig höstutflykt till skogen med kaffetermos och mackor
  • (En helggetaway till en europeisk eller svensk stad)
  • Att jag vinner budgivningen på tradera (äntligen hittat exakt de skorna jag letat efter)
  • (En gosig höstmössa)
  • Att min bror kommer hem till oss idag och lagar middag.
  • (En kamera)
Alla som är inom parentes är saker som kommer ske inom en snart framtid. Jag väntar på ett par paket nu. Hör och häpna, snart kommer jag att bli ägare till min första egna kamera.
Kan ni förstå? 22 år och aldrig ägt en kamera, en egen alltså.
 
Det var uthärdligt när hade min HTC, men min nuvarande mobil tar så crappiga bilder att man ibland inte ens ser vad som är på bilden, framförallt i mörkret.
Jag tänker inte slänga ut pengar på en ny mobil, jag är rätt ointresserad av häftig teknik, så länge jag kan ringa, smsa och lyssna på Spotify så skiter jag helt ärligt i resten, jag har typ 2 appar installerade.
 
Framförallt vill jag ta riktigt fina bilder på resan, jag och syster är annars lite dåliga på att dokumentera våra resor.
Minneskortet köpte jag från Amazon, det kostade 160kr istället för typ 368 som det gjorde på elgiganten, pricerunner är min vän.
 
Nu ska jag försöka hålla igen lite på shoppingen framöver. Men några gosiga hösttröjor tycker jag allt vore på sin plats.
 
Sedan är frågan vad vinterlistan ska innehålla, lite mindre konsumtion och mer upplevelser tror jag.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback