Korvkatter och mediciner.

Imorgon avslöjar jag mina blurrade planer för alla er som bryr sig, det känns bättre om man inbillar sig att folk gör det.
 
Igår jobbade jag kväll, det blev en tämligen hektiskt sådan, men det gick bra ändå.
Jag skjutsade hem min kollega och våldgästade Anna, vi åt kvällsmackor, jag garvade så tårarna sprutade åt hennes immitationer och sedan kröp vi ner i hennes otroligt mysiga säng och somnade.
 
En Anna och en korvkatt.
 
Det är få förunnat att vakna till synen av världens vackraste blondin som står och gör sig iordning, jag är ganska bortskämd ibland.
Efter det var det dags för mitt årliga läkarbesök för att reglera dosen och biverkningarna kring min ADD-medicin, vi kom egentligen fram till att allt var prima, jag har legat på samma dos i snart 4 år så jag är väl bekant med min medicin och har egentligen inga biverkningar.
 
Läkaren var fantastisk och trevlig på alla sätt, eftersom kontrollerna gick så fort fick jag lite tid med min psykolog, det kändes riktigt bra för det behövde jag verkligen.
 
Förkylningen börjar sakta men säkert bli bättre *peppar peppar* , imorgon är min enda lediga dag denna veckan, jag funderar på att shoppa lite, jag kan dock inte riktigt bestämma mig för var.
Min höstlista är förövrigt snart slutförd, det var inte ens meningen att jag skulle göra alla punkter, jag skrev bara ner jag hade lust med just då.
 
Jag kanske ska skriva en vinterlista också?
Jag älskar att bocka av och stryka, speciellt nu, då slipper man tänka på mörkret och kyla.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback