Livet kom emellan.

Tro det eller ej men jag har faktiskt ett liv, kanske inte alltid så fartfyllt och spännande men det fungerar ändock.
 
Idag skulle jag egentligen varit ledig men det strulade till sig på jobbet och hjälte som man är ställer man givetvis upp. Jag får njuta av ledigheten imorgon istället.
 
Igår var en helt igenom fantastisk dag. Jag väljer bara att skriva om den första halvan (nyfiken i en strut, kanske kommer jag en dag kunna skriva om resten också)
Jag sov över hos Anna, vi åt frukost tillsammans och sedan gav vi oss ut på shoppingäventyr i Nacka Forum.
 
Hon kan, förutom att vara en eminent vän, var den absolut bästa personal shoppern som finns. Hon är alltid tvär-ärlig.
"Om man vill se ut som en struts är den fin" men så presenterar hon plagg som jag aldrig annars skulle ha valt själv. Som en väldigt orange blus som jag aldrig annars hade vågat köpa.
 
Så snart min kamera kommer tänkte jag langa upp lite bilder på bloggen. Inte bara på det jag äter, för jag förstår att bilder på frukostmackor och korvstroganoff är en fröjd för ögat, men på allt möjligt.
Om jag fotar kläderna med min mobilkamera kommer ni bara se en orange, grusig gröt och inte en tunika.
 
Är ni inte glada? Äntligen bilder på mitt fruktansvärt spännande liv.
 
Mina trogna typ 3 läsare, hade jag kunnat hade jag gett er alla en liten puss.
Nu skriver jag i den här bloggen för att hålla igång mitt skrivande, det vill jag aldrig tappa, samt ventilera mina åsikter, men ibland undrar jag i mitt stille sinne vilka inlägg folk därute tycker är mest spännande att läsa.
 
Inte höstlistan har jag noterat.

Kommentarer
Kathe

Får jag en puss senare då ;)

Personligen tycker jag när du ventilerar dina åsikter.. många kloka saker du tar upp och som jag tycker är spännande att läsa =)... skriver du nån gång en bok kommer jag garanterat att köpa den!

2012-10-09 @ 19:39:22

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback