Så jävla arg.

Jag är arg. Jättearg faktiskt. Det kanske var därför som träningen idag gick så lätt trots att det kändes som mina ben skulle gå av och att jag skulle stupa.
 
Jag är arg för att vissa saker aldrig går som jag vill, för att människor är så irrationella och opålitliga emellanåt.
Men jag kan inte ändra på det och kommer aldrig kunna.
 
Det är därför som jag har bestämt att försöka flytta fokus från det den här hösten och vintern.
Jag måste säga att det går mycket bättre än väntat, jag tar kontroll över mitt eget liv.
 
Jag vägrar vara blek och glåmig, det gör jag något åt.
Jag vägrar ha så mycket fritid att tankarna kan galoppera iväg - det gör jag något åt
Jag gör saker som jag själv har lust med
Jag gör verklighet av mina önskningar
 
Det kommer jag fortsätta med. Då blir det inte så mycket tid över för att störa sig på alla de saker jag inte kan styra.
Over and out.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback