Söndagsfix.

Jag fick inget sällskap av pappa idag eftersom han är däckad i den här förkylningen som verkar sprida sig snabbare än klamydia på Sunny Beach.
 
Så jag åkte själv och hann precis klart med allt innan söndagsmobben kom.
Jag handlade smink och kroppsvårdsprodukter för ohyggligt mycket pengar, sedan blev det även ett par nya jeans och en tröja som jag blev kär i.
 
Jag har en hel låda under sängen med kläder som visserligen är fina, men totalt okombinerbara med andra plagg och som jag allmänt inte gillar att ha på mig. Jag kan se en sak på galgen, tycka att den är wow-fin och sedan hemma hittar jag inget att ha den till.
 
Problemet när jag inte har tid att shoppa så ofta blir att jag hetsar och handlar lite för mycket, men nu höll jag tillbaka, jag vill ha en varierad och kombinerbar höst-garderob. Färre plagg som går att använda på fler sätt helt enkelt.
 
Söndagen har jag i princip ägnat åt mig själv. Efter förkylningen var det dags för mitt rituella jag-är-äntligen-frisk-bad.
Jag skrubbade, rakade och smörjde, nu har jag gjort avancerad nagelvård med diverse oljor och så. 
 
Jag började skriva det här inlägget imorse, egentligen skulle det ha blivit fler men saker kom emellan. Nu är klockan helt plötsligt 00:39, så det är nog dags att krypa ner för imorgon börjar jag jobba igen och det känns faktiskt väldigt skönt för nu börjar jag blir rastlös.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback