Toast eller träning?

Idag blev det toast tillagad i våffeljärn, pappas frus idé, hur smart är inte det förövrigt? Men imorgon innan jobbet blir det en powerwalk igen. Tre gånger i veckan är mitt minimum och det kommer jag hålla, det känns som en lagom komma-igång-nivå. Det ska ju vara hållbart i längden.
 
 
Idag skulle jag egentligen vara produktiv men jag orkade ungefär äta mat och lägga mig på sängen och garva åt muppiga youtube-klipp, eventuellt ska jag måla på nytt nagellack men helt ärligt tror jag inte ens att jag orkar det.
Dessutom får jag beslutsångest varje gång jag ska ha på nytt nagellack.
 
Jag tror bannemig jag går och lägger mig redan nu, min energinivå har nått botten, det händer mycket i mitt liv nu gott folk.
 
Ha det bäst!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback