Too much confusion.

There must be some kind of way out of here, said the joker to the theif, there's too much confusion, I can't get no relief.
 
Det börjar kännas uttjatat. Jag, förvirrad. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa alla känslomässiga knutar just nu, det känns i vanlig ordning bara som en enda gröt. Var börjar man? Det har varit så här så länge nu att jag helt ärligt inte minns hur det var innan. Hur det är när det är "normalt".
 
Imorgon ska jag hur som helst till min syster, vi ska äta thaimat och mysa hon och jag. Det var längesen vi gjorde det, det ska bli så otroligt mysigt.
Innan det tänkte jag försöka hinna med en liten tripp till Farsta och bland annat handla en röd väska. Jag tycker det är så skönt att dyka in i ytligheter när saker och ting är jobbigt.
 
Inte bara därför, men det kan vara skönt att bara putta alla tunga bitar åt sidan och sätta sig in i dagens outfit och vilket nagellack som passar bäst till.
Tanken är att jag ska vara fab varje dag den här hösten och bara göra det jag har lust med. Snart, snart är min förkylning slut. Då kan jag ta ut alla frustrationer på jobbet och börja leva ordentligt.
 
Det behöver jag.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback