99 frågor

En lista som jag snodde av Anna, stör mig som fan på fråga 8, men okej let go.

 

1. Would you have sex with the last person you text messaged? Gud ja.

2. You talked to an ex today, correct? Nej.

3. Have you taken someones virginity?Inte vad jag vet.

4. Is trust a big issue for you? Ja, ganska

5. Did you hang out with the person you like recently? Spenderade hela gårdagen med en vän.

6. What are you excited for? Att planera framtiden.

7. What happened tonight?Jag åt Pad Thai med Elin, fixade CV till henne och snurrade runt och letade efter en kvällsöppen mack.

8. Do you think it’s disgusting when girls get really wasted?Varför står det "girls"? Alltid kvinnor som ska skambeläggas för osbcent beteende, men som svar på frågan nej, mest irriterad om de är jobbiga.

9. Is confidence cute? Självdistans är sötare.

10. What is the last beverage you had? En kopp nybryggt kaffe.

11. How many people of the opposite sex do you fully trust?2, de ingår i min familj.

12. Do you own a pair of skinny jeans?Har typ bara skinny jeans.

13. What are you gonna do Saturday night?Sitta hemma och mysa eftersom jag jobbar hela helgen.

14. What are you going to spend money on next? Bensin till bilen.

15. Are you going out with the last person you kissed? Oklart i nuläget.

16. Do you think you’ll change in the next 3 months? Det tror jag definitivt!

17. Who do you feel most comfortable talking to about anything? Beror på vad, men mina syskon, föräldrar eller bästa vänner.

18. The last time you felt broken?I förrgår kände jag mig jävligt broken.

19. Have you had sex today? Nej.

20. Are you starting to realize anything? Att livet är kort och går ut på vad man själv vill göra och vilka man vill spendera sin tid med, inte var som är normativt eller brukligt för den stora massan.

21. Are you in a good mood? Lite oroskänslor men annars mår jag faktiskt bra.

22. Would you ever want to swim with sharks? Jag vill simma med valhajar, den största och även fredligaste hajen som finns.

23. Are your eyes the same color as your dad’s? Ja, blå som havet.

24. What do you want right this second? Klartecken för att mina planer går igenom.

25. What would you say if the person you love/like kissed another girl/boy? Fuck you, see you in hell ditt lilla as.

26. Is your current hair color your natural hair color?En sommar med mycket sol, ja.

27. Would you be able to date someone who doesn’t make you laugh? Aldrig, aldrig någonsin, jag klarar inte av att leva utan humor.

28. What was the last thing that made you laugh? En 9gag bild.

29. Do you really, truly miss someone right now? Ja, det gör jag.

30. Does everyone deserve a second chance? Ja.

31. Honestly, do you hate the last boy you were talking to? Min kollega? Nej han är fett skön.

32. Does the person you have feelings for right now, know you do? Det tror jag nog.

33. Are you one of those people who never drinks soda?Haha, verkligen inte, älskar läsk.

34. Listening to? Sorlet omkring mig, surrandet av datorn.

35. Do you ever write in pencil anymore?Inte ofta, får kramp i handleden.

36. Do you know where the last person you kissed is? Inte exakt just nu.

37. Do you believe in love at first sight?Nah, jag vet inte, love at second sight kanske.

38. Who did you last call?Elin.

39. Who was the last person you danced with? Minnet är rätt svagt men jag tror jag studsade omkring med min bror John på kräftskivan.

40. Why did you kiss the last person you kissed?Jag ville?

41. When was the last time you ate a cupcake?Oj, det var väldigt längesen, minns inte ens.

42. Did you hug/kiss one of your parents today? Nej, träffade inte mamma och pappa är bortrest.

43. Ever embarrass yourself in front of a crush? Jag cyklade på en man bakifrån i hög fart när jag var ute och cyklade med mitt dåvarande livs kärlek. Mannen flög och skrapade upp hela jeansen. Lite pinsamt.

44. Do you tan in the nude? Om det är en nudistrand, varför inte?

45. If you could, would you take back your last kiss?Nej det finns det ingen anledning till.

46. Did you talk to someone until you fell asleep last night? Nej.

47. Who was the last person to call you? Elin.

48. Do you sing in the shower?Nej

49. Do you dance in the car?Nej, trummar på ratten och sjunger väldigt högt.

50. Ever used a bow and arrow? Jag tror fan det, på något vikingmuseum när jag var liten.

51. Last time you got a portrait taken by a photographer?I somras.

52. Do you think musicals are cheesy?Tycker det är jävligt jobbigt när de sjunger hela tiden. Undantag Moulin Rouge.

53. Is Christmas stressful? Ja, men mest för att man aldrig handlar klapparna i tid.

54. Ever eat a pierogi? Ja (Anna, pierogi betyder pirog :D)

55. Favorite type of fruit pie?RABARBER! Om nom.

56. Occupations you wanted to be when you were a kid? Veterinär och författare.

57. Do you believe in ghosts?Typ, jag tror i alla fall på att vi kan efterlämna oss energier.

58. Ever have a Deja-vu feeling? Jajamen.

59. Take a vitamin daily? Nej, jag glömmer jämt.

60. Wear slippers? Bara när jag försöker skydda fötterna från min bitska katt.

61. Wear a bath robe? En gubbrutig i frotté, varje gång jag har badat, nästan varje morgon.

62. What do you wear to bed?Bara trosor.

63. First concert?Incubus.

64. Wal-Mart, Target or Kmart?Inte varit på någon utav dem, men Walmart känns sådär skönt white trash så det kör vi på.

65. Nike or Adidas? Har absolut ingen åsikt i frågan.

66. Cheetos Or Fritos?Ingen aning.

67. Peanuts or Sunflower seeds? Jordnötter.

68. Favorite Taylor Swift song? "You belong to me"

69. Ever take dance lessons?Jazz/funk när jag var typ 12, jag sög.

70. Is there a profession you picture your future spouse doing? Gärna något som innefattar en uniform, eheh.

71. Can you curl your tongue? Nej men den är aslång, kan göra massa annat konstigt med den.

72. Ever won a spelling bee? Svarar som Anna, vad fasen är det?

73. Have you ever cried because you were so happy? Oh ja.

74 Do you study better with or without music? Utan.

75. Regularly burn incense? Nein.

76. Ever been in love? Självklart.

77. Who would you like to see in concert?SHINEDOWN! De små asen ska spela i Polen, Tyskland och England men inte här.

78. Hot tea or cold tea? Hett, kallt? Uäh.

79. Tea or coffee? Kaffe, nybryggt starkt kaffe, älskart.

80. Favorite type of cookie? Någon som farmor eller mormor har bakat.

81. Can you swim well? Ja, däremot har jag aldrig simmat grodsim utan jag rör benen som en dykare typ.

82. Can you hold your breath without holding your nose? Men snälla.

83. Are you patient? Oftast inte.

84. DJ or band, at a wedding?Band.

85. Ever won a contest? Japp, flera novelltävlingar.

86. Ever have plastic surgery? Nej.

87. Which are better black or green olives? Svarta säger jag nog där.

88. Opinions on sex before marriage? Fucking awesome, det är min åsikt.

89. Best room for a fireplace? Där det inte är överhängande brandrisk.

90. Do you want to get married? Jag kommer helt seriöst lämna min partner om det skulle visa sig att han aldrig någonsin kommer vilja gifta sig. Det är en flickdröm jag inte tänker ge upp under några premisser.


Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback