Förkylningstristess.

 
Nu undrar säkert alla därute: "Hur går det egentligen med Emmas förkylning?"
 
Jag förstår att det är fruktansvärt spännande, därför ska jag uppdatera er om läget, mina trogna typ 4 läsare.
Läget är snorigt och hostigt och abstinensigt. Jag nobbar cigaretterna helt när jag är sjuk och kör istället på Catch mini eukalyptussnus. Rökningen drygar ut på förkylningen och framförallt hostan onödigt länge, och visst snuset hjälper litegrann men fasiken vad jag är sugen på en cigg.
 
Egentligen borde jag sluta helt, såklart, men det är en annan historia.
 
Idag har jag verkligen bara legat framför datorn, ätit choklad och lakritsgodisar, sannolikt är att jag kommer se ut som en lolrus efter den här sjukdomsperioden, men det är lugnt för jag ska börja gymma sedan.
 
Min glamourösa middag.
 
Det enda spännande som har hänt var att jag och pappa åkte och handlade. Eftersom det är fredag imorgon bestämde jag att vi skulle ha tacomys.
Jag har varit sjuk i en enda dag och håller på att krevera av rastlöshet, helst skulle jag vilja gå tillbaka och jobba redan imorgon, men nu vill jag bli frisk så fort det bara går så jag tänker vila tills dess att jag är helt grön.
 
Snart är min nya design på plats, känns redigt nice måste jag säga.
Jag funderar förövrigt på att gå och ta en soldusch när jag är frisk, efter varje sjukdomsperiod brukar jag ta en "helrenovering" när jag skrubbar mig från topp till tå, målar naglarna osv så känns det verkligen att man är frisk.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback