Frustration.

Alltså hjälp vad tråkigt det är att vara sjuk. Min tristess börjar angränsa till vansinne.
 
För att göra något åt detta följde jag med pappa hem till farmor och farfar, där blir man alltid ompysslad och omhändertagen.
 
 
Dagens aha-upplevelse:
Jag: "Farmor, använde ni smink på din tid?"
Farmor: "Är du galen eller?"
 
Åh vad skönt, fast å andra sidan hade de inga preventivmedel, pest eller kolera på den alltså.
 
Ikväll ska vi äta tacos. Äta är förövrigt det enda roliga jag har att göra just nu, jag kommer vara rejält bootylicious när detta lidande äntligen är över. Men jag har bestämt mig för att bli helt frisk så fort det bara går, det innebär inga cigg, kan jang, hostmedicin och vila så mycket det går.
 
Saker jag vill göra hellre än att ligga hemma och mögla:
- Dricka för mycket vin med Anna och svära över karlar
- Shoppa
 
Imorgon klockan 11 har jag i alla fall bokat in något som ska göra mig lite gladare i detta oändliga mörker och nej, det är inte en manlig prostituerad.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback