Helgen i bildbomb.

I fredags hade vi myskväll här hemma. Det var jag som hade önskat det eftersom jag skulle åka på konferens i helgen fanns det inte riktigt utrymme för några vildare aktiviteter.
 
Pappa köpte kräftor och ostar, så jag, pappa, bror och pappas fru sörplade i oss kräftor och kollade på vem vet mest. Sen ramlade jag in i duschen sedan somnade jag efter ett långt skype-samtal.
 
05:40 ringde det första av mina sju mobillarm på lördag morgon. Konferensanläggningen vi skulle bo på låg ganska långt ute på "landet", dessutom skulle jag plocka upp tre kära kollegor som jag skulle skjutsa dit.
 
Konferensen var jättetrevlig och väldigt intressant, min inre tjockis blev alldeles lycklig av all god mat. Däremot fick jag gå upp tidigt efter alldeles för lite sömn två morgnar i rad, de morgnar som jag normalt hade sovit ut, så nu är jag ganska så sliten må jag då säga.
 

Utsikt från tipspromenaden.
 
Konferensanläggningen.
 

Parken.
 

Hotellrummet.

Fina tjejer.
 


Förrätten.
 

Vi fick underhållning i form av ett kille som låtsades vara servitör, med en namnbricka där det stod "Ny på jobbet", han betedde sig som ett fucktard och spelade väldigt väl, men han visade sig alltså vara underhållningen för kvällen.
 

Tequila Sunrise!
 

En av få bilder på mig, jag var inte så... Eh, fotogenique den här kvällen.
 
Jag tog det lugnt under kvällen och drack inte ens upp min fina drink, eftersom vi skulle upp tidigt och dessutom skulle köra hem hade jag ingen större lust att bli askalas.
Det var en mysig helg och jag får ta igen sömnen nästa helg helt enkelt.
 
Efter att jag dumpat av alla i sina respektive hem åkte jag direkt till Elins födelsedagsfirande, där bjöds det på århundradets godaste smörgåstårta och var allmänt mys.
Jag spenderade en lång stund att få en bild på Elins fasters hund Leo, den fulsötaste hunden jag någonsin sett, Det var så nära att jag tryckte ner honom i handväskan, men jag lyckades lägga band på mig själv. Istället fick jag några fina bilder på honom. Enjoy:

Har ni sett ett sötare tryne eller?
 
Som om inte dagen vore underbar nog så avslutades den mest plastsyster och gummimor, eftersom grabbarna i huset var iväg på bio så köpte vi pizza, godis och hyrde Bridesmaids, nu har min bror kommit hem och sitter och drar ner min skärm, drar av mig strumpan och petar på mig.
Det är kärlek det.
Hoppas ni också får massor av kärlek.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback