Positivt & Negativt.

 
- Pad Thaien jag åt från Thaikiosken i Enskede i dag. Helt makalös.
- Jag hittade en fantastisk doktor som jag kommer att ha i fortsättningen också
- Hon hittade vad "felet" var och det kommer vara åtgärdat inom en vecka
- Träffade Elin för första gången på väldigt länge, och vi hade jättemysigt
- Jag får sova lite längre imorgon
 
- Folk som beter sig märkligt utan uppenbar orsak
- Missbruk
- Att det inte finns en enda ledig tvättid när jag har tid
- Mitt känsloliv som stundtals är som hos en bipolär 14-åring
 
Wow, jag fokuserade så mycket på att jag skulle hitta så många som möjligt att ha på plussidan att jag faktiskt glömde bort hälften av det jag skulle skriva på det negativa.
Man kan styra sina tankar mer än man tror.
 
Men dessa ord kryper jag till sängs och drömmer förhoppningsvis något i positiv anda.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback