Riktigt bra dag.

Idag var en riktigt, riktigt bra dag.
En sådan dag när jag vet att allt kommer ordna sig. Kanske inte att alla knutar löses upp inom ett par dagar, men så småningom.
 
Note to self: 5 timmars sömn räcker inte.
Min plastsyster samt 100 höjdare höll mig vaken till 12, kanske är därför jag har den här märkliga huvudvärken (känns som någon mosar ihop mitt huvud i ett skruvstäd ungefär)
 
Men jag deppar inte för det, för idag kommer min saknade pappsen hem igen, han rymde till Rhodos i 2 veckor, men nu är han alltså tillbaka, troligtvis brun som en koblaja, han är alltid brun och får han minsta lilla sol på sig blir han kölsvart.
 
Så ikväll blir det lite familjemiddag här hemma, en perfekt lördagskväll om man jobbar dagen efter.
 
Fråga: Är det bara jag som tycker att det är kallt ute? Fick kränga på mig en fleecejobbtröja ovanpå min så noggrannt utvalda outfit.
"Sommaren" försvann på ett par dagar kändes det som, jag hängde inte riktigt med där.
 
Nu har jag på mig en kraftigt oversizead gangstahoodmunkis som någon av Johns kompisar glömt kvar här för längesen, den tänker jag bo i resten av kvällen.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback