Underbara bajsdag.

Jag vaknade innan klockan ringde, hade tid över att välja kläder, till och med laga frukost och sminka mig.
Jag åkte 50 minuter innan jag började och någonstans på nynäsvägen började allt gå åt helvete.
 
Det var kö. Jättemycket kö.
Jag kör här varje dag och det är min "genväg" eftersom essingeleden oftast är igenkorkad på morgnarna, men nu var det alltså tvär.fucking.stopp.
 
Jag körde i 10km/h timme större delen av resan och kom 10 minuter försent till jobbet.
Därefter adderades jävligheterna på hög och nu känner jag att det pyr lite skönt under skinnet.
 
Nu är jag på riktigt pisshumör och skulle gärna vilja utdela en dansk skalle till någon, möjligen till en tegelvägg.
 
Jag har just nu inte förmågan att skriva något glatt och cheesy om att det snart går över. Nu vill jag bara vara våldsam känner jag.
Over and out.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback