Vissa morgnar.

Vissa morgnar vaknar man bredvid en naken blondin. Det är bra morgnar.
 
Dagen innan var det tacomiddag efter att jag hämtat upp Anna från jobbet (läs snurrat runt fridhemsplan i 30 minuter och till slut stannat i en vändzon och halvt grinat)
 
Dagens funderingar är
1) Varför blir ljusa nagellack randiga på mina naglar?
Så ser det ut, någon som har en aning om varför?
 
2) Hur i helskotta tänkte den som ritade/planerade Sundbybergs centrum?
Centrumet är tudelat av ett pendeltågsspår, och man måste typ köra runt halva Sverige för att komma från ena sidan till den andra.
På en av sidorna delar bilar och bussar på en supertrång liten gata med parkeringsplatser längs själva gatan (de enda p-platserna som finns). Det är väldigt lätt att tråckla sig in där när man har två bussar och 5 bilar i röva som väntar på att få komma fram.
 
Jag var där idag och handlade lunch i form av en nästan utgången tacopaj, samt andra förnödenheter som nagellacksremover och deo.
 
Idag jobbar jag kväll och jag är för närvarande inne på min fyrtiofjärde avsvalnade kaffe. Jag är en sipper som smuttar en klunk lite då och då. Det är bara de två första som överhuvudtaget är goda, resten är kalla.
 
Det är ett hårt liv jag lever.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback