Hemlängtan.

Idag är en sådan dag när jag egentligen bara vill åka raka vägen hem och inte ta en omväg till gymmet. Men det beror också på att jag har haft en extra lång arbetsdag, trots detta ska jag köra crosstraining innan jag åker hem.
Imorgon är det vilodag för min del, på fredag sista passet för veckan.
 
Jag tror också det kommer underlätta när jag fått mina proteinshakes (med smakerna strawberry white chocolate och kiwi yoghurt, hur gött?!), det blir smidigare med återhämtning både före och efter träningen, ett äpple känns som att äta papper ungefär och gör varken från eller till energimässigt.
 
Sedan ska jag klura ut ytterligare några benövningar som inte gör någon belastning på ryggen så att det blir ett entimmesprogram.
 
Jag vet inte när man egentligen kan säga att man börjar få "flyt" på saker och ting, men den här veckan känns det som både kost och träningsbiten förflutit okomplicerat.
 
Nästa vecka jobbar jag sent och då kommer jag kunna träna på morgonen, som ju är mina favorittider.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback