Mer tid tack.

Tjoflöjt!
 
På önskelistan just nu:
Tid.
 
Åh, alltså, det vore ju guld om man bara kunde få någon timme till på dygnet. Jag började dagen med crosstraining och med att snabbt som attan stressa in på ica och handla någon slags lunch. Jag ska ju börja med min veckomeny men jag måste också ha tid att laga dem.
 
Börjar jag kväll så är jag hemma vid 10, då är det i princip rakt ner i sängen som gäller, för på morgonen innan jobbet ska jag hinna träna och någon gång på dagen, antingen på morgonen eller kvällen innan ska jag hinna laga en, helst två rätter.
 
Svettigt huh?
 
Som sagt, hade jag fått lönen innan helgen hade jag kunnat stå hela söndagen och laga för veckan men nu sket det sig, ingen idé att haka upp sig på det dock, man gör det bästa av situationen bara!
 
Till lunch blir det i alla fall grillad kyckling med avocado och grekisk sallad, det är ju inte helt dumt ändå, jag slet bara åt mig lite jag hittade när jag rusade igenom butiken.
 
På lunchen idag ska jag ju gå till en ryggdoktor, ska bli intressant att höra vad han har att säga om min rygg. Nu har jag förvisso inte så ont, men det kommer ju tillbaka med jämna mellanrum.
 
Jag har så otroligt mycket i huvudet just nu, idag när jag satte mig i bilen på väg från gymmet och solen bländade mig insåg jag att en annan sak gällande hälsan som jag måste ta tag i är att stressa ner. Det är väldigt viktigt det med.
Det är därför jag skriver ner allt jag ska göra, gör inköpslistor och planerar veckomenyer, för att jag ska röja bort de största stressmomenten och inte behöva ha allt detta i huvudet hela tiden.
 
En sak i taget, som mamma alltid säger, ska försöka mitt bästa för att efterleva det. Nu ska jag äta en banan.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback