Dear diary.

Kära dagbok,
 
Idag blev jag plågad av min PT för första gången sedan han stack till Thailand i tre veckor och lämnade mig åt mitt öde.
 
Det har ju gått lite sisådär med att komma tillbaka i rutin igen efter förkylningar och liknande, men nu har vi gått igenom programmet en gång till och jag tycker att träningsprogrammet vi har utformat känns bra och alldeles lagom.
 
Däremot har jag nu förbrukat 2013's friskvårdsbidrag - fyra sessioner räckte det till. Smakar det så kostar det och jag kommer att behöva trappa ner på PT-besöken om jag inte ska bli ruinerad, däremot kommer jag definitivt behöva hans stöd, i den omfattningen jag har råd.
 
På gymmet där jag tränar själv finns det ett tjej och ett killgym. Tjejgymmet har inga vikter och är endast utrustat med crosstrainers, hur fjantigt? Det ger signalerna att tjejer inte tränar "på riktigt" och det gillar jag inte.
Skitsamma, jag är badass och hänger på killarnas gymdel i alla fall.
 
I övrigt kan jag meddela att jag och Anna åker till Egypten i mars, det stod att man eventuellt kunde få se havssköldpaddor och ungefär där blev jag hooked och jag kan kryssa av en till världsdel på min lista - fantastiskt! Jag har ju som mål att besöka en ny om året.
 
Förövrigt är jag hungrig.
 
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback