Det största dill-emmat.

Mitt största dilemma vad gäller gymmandet är egentligen att göra sig iordning efteråt. Det är inte alltid jag hinner från gymmet och till det jag ska göra efter.
I omklädningsrummet finns en spegel och ett vägguttag, vilket innebär att min skönhetsprocedur, föning av håret, styling, sminkning och allehanda insmörjning tar en otrolig massa tid, för att inte säga plats att göra.
 
Det är därför jag föredrar att gymma före jobbet, då behöver jag inte sminka och fixa om mig den dagen.
 
Idag fick jag min beställning från Bikbok också, ska bli spännande att se hur allt sitter.
Tröjan från H&M var dessvärre ingen hit alls, jag insåg efter en dags användande att den satt ganska taskigt, så den lär hamna i min enorma låda med jag-använder-aldrig-kläder eftersom jag var så smart och ryckte bort lappen på den.
 
Känner mig lite konsumtionshetsig för närvarande, det är mycket saker jag vill ha, fast egentligen skulle jag behöva en heldag till att rensa ut allt som jag inte vill ha, ibland kan plagg som faktiskt är riktigt snygga komma bort i röran.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback