Nattens wierdo-dröm

Obs, jag skriver detta för att jag vill komma ihåg denna drömmen, jag förstår att det inte är överdrivet kul att läsa.
Anyways, drömmen börjar på landet där vi har ställt upp en stor bur där vi ska fånga något slags djur (okänt vilket typ av djur)
 
Det enda som hamnar i den här voljärliknande buren är en 5-årig flicka, en ekorre, en kameleont och en grön ödla, men man hör en massa djur rassla omkring därinne och jag tycker det är ascoolt.
 
Jag skrev ner drömmen i anteckningsblocket och där står "mycket folk" minns inte riktigt vad jag menade med det, men därefter skulle jag vara kattvakt till en katt i ett Shurgard förråd.
 
Efter det gick jag, John och pappa in på vivo för att köpa tillbehör för att göra egna semlor, jag och John gick tydligen i egna utklädningskläder (detta minns jag inte heller särskilt bra), jag tror det var grymt roliga utklädnader.
 
Jag drömde även att min näsa och en del av mitt ansikte föll av så att jag var tvungen att limma fast det med ögonfranslim, sedan var jag och min plastsyrra Frida på ett köpcentrum, jag letade efter en plastikkirurg som skulle ligga där, dels för att skaffa tandställning, jag hade tydligen fått väärldens överbett, men också för att sy fast delen av mitt ansikte som ramlade av.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback