Problem solved och fulast på gymmet.

Ni vet att det är vanligt att folk börjar med att köpa snygga gymkläder och sedan börjar gymma? Eller så gör de inte det och deras svindyra nike-skor med tillbehör står och blir dammiga i garderoben och osar ångest.
 
Jag gjorde precis tvärtom. Jag lånar min plastmammas utslitna joggingskor (faktum är att jag har faktiskt inte ett par egna gympaskor) sedan tränar jag i ett par urtvättade träningsbrallor och ett vanligt, långt HM-linne.
 
Okej, det är inte optimalt att inte ha bra skor, men skulle jag vänta till jag har de perfekta sakerna skulle det inte bli mycket träning, men jag kan lova att jag ser keffast ut på gymmet.
 
Jag tror att mitt problem har löst sig. Jag sov cirkus 2 timmar inatt därför gör jag bara en skärmdump på det hela.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback