Ännu ett deffrecept

 Igår lagade jag färsbiffar med blomkålsmos.
Det blev gott, men en aning torrt att äta, blev lite godare om man åt tomat till. Här hittar ni receptet.
 
 
Idag har varit en tung dag, jag ska till gymmet efter jobbet, ska jag vara helt uppriktig är jag inte jättepepp, men det kommer vara skönt när jag väl är där. Igår hann jag aldrig gå, jag hade glömt mina träningskläder hos hjärtat och när jag väl kom hem efter att ha handlat och lagat dagens måltid var klockan redan på tok för mycket.
 
Men hey, veckan har massor med dagar kvar! Jag är dessutom ledig på torsdag och fredag så jag har gott om tid att ersätta det träningspasset.
 
Ikväll tänkte jag testa en abourginelasagne. Ska även beställa hem en deffkokbok för fler recept, deffbloggen har bra recept men alla är inte helt i enlighet med vad man ska äta.
 
Funderar även på att flytta bloggen till blogger. Mer lättnavigerad blogg som är enklare att designa, har gjort en testblogg så får vi se.
 
Så mycket (o)intressant hade jag att komma med idag.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback