Tävlingsvinnare!

Summering av helgen:
 
- Helt fantastisk.
 
 
Gluttar ut på vårsolen som letar sig fram genom persiennerna här på jobbet. På torsdag och fredag är jag ledig, då är det massor som ska fixas innan resan, eftersom jag jobbar helgen innan jag åker måste jag packa, handla och växla innan dess. Men det känns skönt att ha två vardagar att göra det på, då slipper man helgträngseln och kan fixa allt i lugn och ro.
 
Idag drar träningen igång efter helgsvilan, jag förlägger styrkan på mina lediga dagar, tänker även utöka crosstrainingen 10 minuter till att börja med. Styrkan får vara fortsatt mesig ett tag till, ryggen gör förvisso inte ont längre, men jag har ingen lust att få tillbaka smärtan, därför avvaktar jag kanske två veckor till innan jag kör igång "ordentligt".
 
Nu väntar jag otåligt på en hel drös paket som väntas komma, det är både böcker och kläder, känns alltid som lilla julafton när man får hem paketen!
 
Oh, förresten, jag vann en tävling idag med! Tre flak cola light (passar ju perfekt till den kommande deffen då man faktiskt får dricka cola light) samt sminkprodukter från MaxFactor - my lucky day!
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback