Hur man gör sig (in)populär på forum.

Okej, alla kunniga på FB-forumet kommer seriöst döda mig snart. Jag ser för mitt inre hur de sliter sitt hår eller längtar efter att sträcka armarna genom skärmen för att strypa mig. Jag har bombat en tråd med frågor om designen, det har hänt alla möjliga märkliga saker under dagen.
 
När jag skulle fixa dropdowns på de två sista övermenyerna försvann hela bloggen och ploppade endast fram när jag höll muspekaren på en av dropdown-menyerna.
Nu har sidomenyn mystiskt försvunnit och menyerna har staplat sig igen.
 
Och trots att jag läser instruktionerna om och om och om igen så lyckas jag aldrig hitta det som felar.
 
Vill i alla fall skicka en virtuell kram, blombukett, kanelbulle, trerätters osv till de som orkar hjälpa till.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback