Lista

Du heter: Emma
Smeknamn: Emsi, Emser, Pläp
Låt som när du är ledsen sörjer till? "In This River" med Black Label Society

 
Beroende av: Kaffe och cigg, like a förortsmorsa
Vad tror folk om dig? Att jag är väldigt oskyldig/pappas flicka
Stämmer det? Absolut inte
Vad får du oftast komplimanger för? Röven och ögonen

Hur imponerar man på dig? Man kan ett tredje språk
Brukar du skratta för dig själv? Alltid, speciellt när jag tänker tillbaka på roliga händelser
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hahaha, nyckelharpa?! :D jag typ somnade och vaknade nu, FML, ska på kurs imorn!!!"
Var bor du? Söderort
Trivs du där? Ja, det är jag och samboparen
Har du haft sex idag: Nej, way too early for that
Hur svarar du i mobilen: "Aa hallå"
Vem ringde du senast? Bostadsförmedlingen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att allt var lugnt
Antal timmar sömn inatt: cirkus 6 timmar
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ja, numer är jag det
Hur känner du dig nu: kissnödig och sugen på en andra kopp kaffe
Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt tråkigt nog
Vad tycker du om fötter: tosingar är rätt soeta
Vad saknar du: Viddi och mamma och Anna.
Hade du en bra kväll igår: Ja, det hade jag
Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 11 och 12
Är du blyg? Nej, men ibland kan jag bli lite socially awkward penguin, om jag gillar någon exempelvis
Sysslar du med någon idrott: Försöker gymma
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, mer andra
Har du spytt offentligt: Faktiskt inte.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Olla allt jag ser
Är du nöjd med ditt liv: Almost
Är du bortskämd: Absolut inte
Vad gör du i morgon: Äter Pad Thai med Rebecka och packar det sista inför Biarritz
Vad är det värsta du vet? Ovilja att lära sig mer eller likgiltighet vad som händer runtomkring i världen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Neihj. Alla är backstabbing bitches.
Vad är det finaste du fått? En förlovningsring från Anna
En speciell dag du minns: Min student, den var magisk

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anna, John eller min mor.
När grät du senast: 4/8-2012, i bilen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till Borneo
Vill du gifta dig: JA!
Vill du ha barn: Två eller tre.
Är du musikalisk? Verkligen inte, men jag älskar musik
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har jag
Biter du på naglarna: Nej

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback